Televaataja tahab osaleda: Coopi interaktiivne otsepostikampaania HübriidTV-s osutus väga edukaks

30.10.2018

Sel suvel toimus Levira ja Coop Eesti koostöös uuenduslik telereklaami-piloot, mille kaudu jõudsid esmakordselt Eestis otse telekasse otsepostipakkumised. HübriidTV vahendusel sai Coopi nädala parimaid pakkumisi jälgida maist septembrini. Uuenduslik oli ka piloodi interaktiivsus – kõik, kes pakkumisi vaatasid, võisid teleka puldiga sisestada samale lehele ka oma telefoninumbri ning osaleda igal nädalal 30€ Coopi kinkekaardi väljaloosimisel.

Nüüd on piloot lõppenud ning meil on heameel tõdeda, et kasutajate aktiivsuselt ületas see meie kõige julgemadki ootused – lausa iga kolmas Coopi otseposti telekast vaadanud inimene jättis meile kampaanias osalemiseks ka oma telefoninumbri!

„Tulemused näitavad ühemõtteliselt, et teleri puldiga ollakse valmis palju suuremaks aktiivsuseks, kui seda on vaid kanalite vahetamine ning et kampaanias aktiivselt osalenute arv ületab kordades keskmist veebikampaaniate osalusmäära. Küllap aitab keskmisest oluliselt suuremale aktiivsusele kaasa pikk päevane kontakt teleriga ning lahenduse kasutusmugavus – pakkumised on leitavad alati sama koha pealt, avanevad erkaanil suurelt ning kiiresti,“ ütles idee eestvedaja, HübriidTV sisu- ja tootejuht Andres Tarto.

„Kõrge kvaliteediga telepilt ning vaataja kaasamine on teleri vaatajakogemuse tõstmiseks olulise tähtsusega. Koostööprojekt Coopiga näitab interaktiivse televaatamise suurt potentsiaali ning tegeleme Leviras järjepideva tegevusega, et selles vallas innovaatilisi lahendusi pakkuda,“ ütles Levira võrguteenuste divisjoni direktor Meelis Anton.

„Coop on suunatud innovatsioonile ja otsib alati uusi lahendusi ja teid, mis võimaldaks meil oma klienti paremini teenindada. Mõistagi oleme alati avatud ka uute turunduslahenduste otsimisel,“ ütles Coop Eesti turundusdirektor Andres Lember.

Seda, kuidas Coopi otsepostipakkumised HübriidTV kaudu avanesid, näeb alt videost: